Duizend woningen in de verkoop! Jawel, de portefeuille van Hendriks Makelaardij barst uit haar naden. Voor het kantoor zelf betekent het bereiken van de duizendgrens een overtuigende bevestiging van de unieke Hendriks-aanpak. Maar belangrijker nog: deze mijlpaal bewijst kopers en verkopers dat ze nergens beter kunnen zitten dan bij Hendriks Makelaardij.
Hoe meer woningen je als makelaar in de verkoop hebt, hoe interessanter je bent voor mensen die op zoek zijn naar een passende woning. En hoe meer kandidaat-kopers je bedient, hoe aantrekkelijker je bent voor mensen die hun huis willen verkopen. Dit voor de hand liggend gegeven doet de Hendriks trein onstuitbaar voort denderen.
Elfde vestiging in voorbereiding
De duizend woningen zijn verspreid over de portefeuilles van de tien vestigingen van Hendriks Makelaardij, op strategische locaties in een groot deel van ons land. In ’s- Hertogenbosch, Breda en Eindhoven. In Tilburg, Roermond en Weert. De vestiging in Nijmegen heeft onlangs een belangrijke uitbreiding ondergaan, waardoor klanten nog beter worden bediend. De vestiging in Arnhem wordt in januari fors uitgebreid. En de vestigingen in Apeldoorn en Amersfoort zijn de grootste makelaars in hun gemeente (overigens zijn bijna alle vestigingen nummer één qua volume). Medio 2008 wordt aan dit tiental een elfde vestiging toegevoegd, wanneer Hendriks Makelaardij Almere haar deuren opent.
Landelijke dekking
De verschillende vestigingen werken nauw samen en bestrijken gezamenlijk een enorm gebied. Een gebied dat overigens nog verder reikt door de samenwerking met Hoekstra en Van Eck Makelaars, een collega die sterk is vertegenwoordigd in met name Noord-Holland en Flevoland. Dekken de verschillende Hendriks-vestigingen al een zeer groot gedeelte van ons land, gezamenlijk bieden de twee topmakelaars hun cliënten een vrijwel landelijke dekking.
Persoonlijk, pro-actief en wel zo duidelijk!
Behalve in de omvang van de portefeuille en het landelijke bereik is het succes van Hendriks Makelaardij vooral gelegen in de persoonlijke en pro-actieve aanpak. Bovendien weten klanten bij Hendriks exact waar ze aan toe zijn. Het kantoor werkt met een digitaal dossier, waarin alle activiteiten met betrekking tot de verkoop van de woning staan vermeld. Klanten kunnen dat te allen tijde inzien via internet en zo precies zien wat hun makelaar voor hen doet. Inmiddels is een succesvolle pilot afgesloten, waarbij ook de aanvraag en afwikkeling van de hypotheek via internet te volgen is. Binnenkort zullen dus ook hypotheekklanten via een digitaal dossier op de hoogte worden gehouden. Daarmee biedt Hendriks hen niet alleen de meest aantrekkelijke hypotheken tegen de meest voordelige condities, maar ook volledige duidelijkheid. Voor een nóg meer klantgerichte dienstverlening. En een nóg vollere portefeuille!